8 Comments

Merhaba iyi günler dilerim.

Gelişen Neuralink projesi ile Elon Musk dil öğrenmenin gerkli olmayacağını söylemektedir. Şu an ben de hem sizi takip ederek hem de kendi çalışmalarım ile bu sürecin içerisindeyim. Sizce boşa mı zaman kaybediyorum? Bu proje başta ülkemizi, sonra dünyayı ne ölçüde etkileyecek? Hiçbir uzmandan bu konuya dair yanıt alamadım. Umarım siz yanıtlarsınız. Şimdiden teşekkürler.

Expand full comment

Notion ve Obsidian kullanimi ile ilgili bir egitim

Icerik uretme yontemleri hakkinda daha detayli bilgi verirmisiniz

Tesekkurler

Expand full comment

Merhaba hocam.

İngilizce öğretmeniyim. Bu alanda bilgi girişimciliğinde bulunmak istiyorum. Öncelike içerikleriniz oldukça yol gösterici bunun için teşekkür etmek isterim.

Düzenli olarak newsletter oluşturarak başlamak istiyorum ancak bültenler sosyal medyada bir kitleye sahip olduktan sonra mı oluşturulmalı konusunda ikilem yaşıyorum. Bu konuda düşünceniz nedir?

Şimdiden teşekkür ederim, çok sevgiler.

Expand full comment

Linkedin deki takipçilerimi substack hesabıma nasil çekebilirim

Expand full comment

hocam yetersizlik duygusu ve özgüven eksikliği konusunda düsüncelerinizi merak ediyorum ben de.

Expand full comment

Tükenmişlik ve depresyon üzerine düşüncelerinizi merak ediyorum

Expand full comment

Nitelikli kitle oluşturma ve bu kitleyi tutma yöntemleri

Expand full comment